Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania
- zarządzenia dyrektora,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- protokoły zebrań Rady Pedagogicznej,
- protokoły zebrań Rady Rodziców,
- rejestr wyjść pracowników,
- rejestr imiennych upoważnień do przetwarzania danych osobowych,
- rejestr wypadków dzieci,
- rejestr wydanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela,
- rejestr wydanych zaświadczeń o akceptacji komisji kwalifikacyjnej po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego,
- ewidencja czasu pracy,
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- ewidencja wydanej odzieży i obuwia roboczego,
- książka obiektu budowlanego,
- rejestr uchwał Rady Pedagogicznej,
- archiwum przedszkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)
Zasady udostępniania
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926).
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 10-12-2019 - Edycja treści
- 19-01-2011 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 674